مشاوره تخصصی به کارفرمایان

Metrapart Cost Estimation Engineers

مشاوره تخصصی به کارفرمایان، دستگاههای اجرائی و سرمایه گذاران طرح های عمرانی

  • مشاوره در زمینه ارائه برآورد تخمینی ( هزینه تخمینی اجرای طرح ها و پروژه هایی که در مرحله فاز صفر یا مرحله اول فاز یک بوده و دارای نقشه های اجرائی نیستند و یا جهت بررسی توجیه اقتصادی آلترناتیو ها می بایست دسترسی به برآورد تخمینی داشته باشند ). شامل اسناد و مدارک لازم، زمان محاسبات، حق الزحمه محاسبات برآورد تخمینی.
  • مشاوره در زمینه ارائه برآورد تقریبی ( هزینه تقریبی اجرای طرح ها و پروژه هایی که در مرحله دوم فاز یک بوده و دارای نقشه های مقدماتی و مشخصات و توضیحات فنی سازه، معماری، تاسیسات برق و تاسیسات مکانیکی هستند )، شامل اسناد و مدارک لازم، زمان محاسبات، حق الزحمه محاسبات برآورد تقریبی.
  • مشاوره در زمینه ارائه برآورد اجرائی ( هزینه اجرای طرح ها و پروژه هایی که دارای نقشه های مصوب فاز دو و اجرائی بوده و می بایست جهت ارجاع کار به پیمانکار نسبت به تهیه اسناد مناقصه اقدام نمود )، شامل اسناد و مدارک لازم، زمان محاسبات، حق الزحمه محاسبات برآورد اجرائی.
  • مشاوره در زمینه بررسی نقشه های فاز دو که توسط مهندسان مشاور طراح به کارفرما ارائه گردیده است و ارائه گزارشات کسریات، ابهامات و مغایرت های موجود در نقشه ها ، مشخصات فنی و توضیحات تکمیلی، جهت دسترسی به کامل ترین دیتا جهت شروع محاسبات براورد هزینه اجرای پروژه ها، تهیه اسناد مناقصات و اجرای پروژه با در نظر گرفتن کمترین تغییرات یا هزینه های کارهای جدید.
  • مشاوره در زمینه کنترل محاسبات برآورد هزینه اجرای پروژه هایی که توسط مهندس مشاور طراح تهیه و به کارفرما ارائه گردیده است و کارفرمایان جهت تدقیق محاسبات و تهیه اسناد مناقصات بهینه، نیاز به بررسی و کنترل محاسبات بصورت تخصصی دارند.
  • مشاوره در زمینه روشها و متدهای نوین محاسبات برآورد هزینه ساخت پروژه هایی که دارای ردیف بودجه بوده، تامین اعتبار شده و می بایست اجرا شوند و یا در حال اجرا می باشند. از قابلیت های این روش ها، دسترسی به دیتائی است که امکان سفارش، خرید و کنترل مصالح ، متریال و تجهیزات پروژه را بر مبنای هر موقعیت یا هر طبقه یا هر سیستم فراهم می سازد. این روشها دارای کاربرد وسیعی در کنترل پروژه و زمانیندی صحیح طرح ها با در اختیار داشتن منابع پروژه (نیروی انسانی، ماشین آلات، مصالح و حمل مصالح) دارند. بکار گیری این روشها در پروژه هائی نظیر هتل ها، برج ها، طرح های ملی، مجموعه های ورزشی و بیمارستان ها بسیار سودمند خواهد بود.
  • مشاوره در زمینه رسیدگی نهائی به صورت وضعیت های موقت و قطعی ارجاع شده توسط مهندس مشاور فاز سه.
  • مشاوره در زمینه کاهش هزینه های ساخت پروژه ها در رسته ساختمان و در تمام دیسیپلین های سازه، معماری، برق و مکانیک و نیز تمام پارامترهای مرتبط با متریال ها، محاسبات برآوردی، اسناد مناقصات، قرارداد و ارجاع کار به پیمانکاران.